Ota halutessasi meihin yhteyttä, vastaamme mielellämme. Alta löydät yhteystietomme.
Katso myös Kysymyksiä ja vastauksia -sivumme. Vastaus kysymykseesi voi löytyä kaikkein nopeimmin sieltä.
Asiakaspalvelumme on suljettu itsenäisyyspäivänä 6.12.2019.
Joulun aikana asiakaspalvelumme on avoinna seuraavasti:
Ma 23.12 klo 8-16
Asiakaspalvelu suljettu 24.-26.12.2019
Pe 27.12 klo 8-16
Toivotamme asiakkaillemme hyvää ja rauhallista joulun aikaa!
Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oikealla sijaitsevan yhteydenottolomakkeen.
Pankkisalaisuuslain vuoksi emme voi antaa asiakaskohtaisia tietoja sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sähköpostitse ainoastaan yleisluontoisiin kysymyksiin. Pyydämme sinua henkilökohtaisesti ottamaan meihin yhteyttä puhelimitse, jos sinulla on lainaasi tai hakemustasi koskevia kysymyksiä.
Ma - Pe 08.00 - 16.00
Puh: 0206 90681
(puhelu maksaa vain normaalin mpm/pvm-maksun)
Faksi: 0800 41 11 44
TF Bank AB, Suomen sivuliike
PL 5600
00002 Helsinki
Otathan huomioon, että emme pankkisalaisuuslain vuoksi anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sähköpostitse ainoastaan yleisluontoisiin kysymyksiin.
Kiitos viestistäsi. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Jokin meni pieleen...
Valitettavasti viestin lähetys ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@tfbank.fi
Haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja kehittää toimintaamme asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti. Jos kuitenkin olet tyytymätön palveluumme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tapauksen. Mikäli et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen, voit saada henkilökohtaista neuvontaa, ohjeita ja sovitteluapua kuluttajaneuvonnasta. Kuluttajaneuvoja voi auttaa myös valituksen tekemisessä kuluttajariitalautakuntaan (KRIL), joka on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin. Lautakuntaan valittaminen on maksutonta.